-->

1/19/2012

Challenge accepted!

Milyen furcsa... Éppen 2 napja zártam le a blogot, és máris hiányzik.
Hiányzik az írás, hiányoztok ti, hiányoznak azok az érzések, amit az írással értem el.
Csak egy a bökkenő.
Valamit - hogy szépen fejezzem ki magam - nagyon elcsesztem, és én voltam benne a hibás, de ezt nem merem annak a bizonyos illetőnek bevallani. Sokan - a legtöbben - pasiügyek miatt vannak letörve, de én nem. Az most valahogy nem tud érdekelni, persze annak is megvannak az okai, de azt most nem fejtem ki.
Addig nem hinném, hogy tudok megint, újult erővel írni, amíg helyre nem hozom azt a hibát, amit elkövettem. Sajnos ez eltart pár napig/hétig. Merthogy félek...
De - remélem - holnap már lesz erőm/bátorságom bocsánatot kérni, mert megérdemli. Ennek az a következménye, hogy visszatérek, amint kijavítom, amit elbaltáztam.
Szóval - előre nem mondok időt - körülbelül 1 hét múlva visszatérek.
Több okból döntöttem így...
  1. Hiányoztok
  2. Hiányzik az írás
  3. Hiányzik az életem
  4. Nagyon meghatódtam, amikor láttam a kommenteiteket a "búcsúzóul" bejegyzéshez
Tehát ha minden jól megy, jövőhéten valamelyik nap már fent lesz az új rész. Vagy jövőhét hétvégén...

Köszönöm, hogy kitartotok mellettem, bár tudom, nem vagyok egy könnyű eset! Szeretlek titeket!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése