-->

1/06/2012

Új dolgok

Sziasztok!:)
Na szóval.. egy új dolog van a blogon. Méghozzá a cseréknél..Eddig csak linkek voltak, most megcsináltam úgy, hogy ikonok legyenek, és ha rányomsz valamelyikre, akkor megjelenik a mögötte rejlő blog. Na, ezt egy kicsit érthetetlenül fogalmaztam meg >.<   Szóval annyi a lényeg, hogy mindenki, aki kint volt nálam a cseréknél - link formában - az most átkerült ide - a képes formára. Keressétek meg a sajátotokat, és ha nem tetszik az ikon, amit odaraktam, akkor lehet reklamálni Chatben, vagy Komiban - ha lehet linkelj képet is, ami megfelelne! Ja, és ha valakinek nem tetszik, akkor bocsi, véletlenszerűen raktam oda a képeket. :)


Egyéb:Mostanában egyáltalán nem látok komikat, még chatben sem.. Nem szoktam reklamálni, de szerintem mindenkinek szüksége van egy kis megerősítésre, hogy nem csak az üres monitornak ír. Szóval ha valaki szokta még olvasni a történeteimet, akkor légy szíves jelezzen, hogy még itt van, és érdekli, amit írok..
Sajnálom, ha kicsit "hisztis" vagyok, csak ezen a héten nagyon sok dolog történt, és már nem bízok senkiben/semmiben. Ez a blog az egyik menedékem, ahol kiírhatom magam, és egy kicsit el tudok szakadni a kinti világtól - ami legtöbbször gerinctelen, gonosz, és tele van csalódásokkal.

5 megjegyzés:

  1. miben csalódtál??

    VálaszTörlés
  2. Ha nem Névtelenül írsz, talán még el is mondom.:)

    VálaszTörlés
  3. Tulajdonképpen ezt általánosságban írtam.. Nagyon megváltozott a világszemléletem, így, hogy már 2012-t írunk. Ezzel együtt járnak csalódások, fájdalmak, és egyéb rossz dolgok, de a végkifejlet ezeknek az ellentéte lesz, szóval megéri.
    A "csalódás" mint olyan, az meg csak van. Az mindig van. Az emberek csalódnak, de ami nem öl meg, az megerősít.
    De ahhoz képes egész jól vagyok.:D De tényleg! Mivel tegnap sok minden történt, és ma sikerült átgondolnom, rájöttem, hogy most érzem azt, hogy kiegyensúlyozott vagyok.:)

    VálaszTörlés